Flera uppdrag till Taktik!

Kährs AIK-DIFKährs, Flexator, Eizo och ByggOle satsar på förstärkning och ökat utfall på sin övriga marknadsföring genom TV exponering av sina varumärken. Företagen som är gamla bekanta uppdragsgivare till Taktik kommer främst under våren att vara mer aktiva i TV genom många av de TV sända idrottsevenemang som vi erbjuder.       ” – Extra stimulerande att se företag som sedan tidigare har erfarenhet av vårt arbete återkomma med förnyade uppdrag. Det ser vi som ett tydligt kvitto på tidigare erhållet resultat” konstaterar Thomas Kalmér ansvarig för uppdragen.

 

Kontakta oss

Namn:

E-post:

Telefonnummer:

Intresserad av:

Meddelande:

Nyheter

  • Caverion tillbaka!

    Förnyat uppdrag ska positionera Caverion i TV under 2018.

  • Fortsatt ökning för TV exponering och sponsring.

    Ett kvitto på hur svenska företag värderar TV exponering och sponsring.

  • Swegon satsar på TV!

    Swegon laddar sitt varumärke med TV sänd toppidrott!