Onninen anlitar Taktik.

Efter några års uppehåll väljer Onninen återigen MarknadsTaktik som partner för att bygga varumärke i Sverige via TV sänd elitidrott.

Onninen erbjuder grossist-, logistik- och distributionstjänster inom belysning, elnät, gas, industri, kyla & AC, telekom, VA och VVS.

Onninen AB är ett helägt dotterbolag till Onninen Oy. Företaget grundades 1913 i Finland och är fortfarande familjeägt. Genom åren har Onninen utvecklats till en koncern med verksamhet i åtta länder: Finland, Sverige, Norge, Polen, Ryssland, Estland, Lettland och Litauen.

Under 2014 omsatte koncernen cirka 1,5 miljarder euro och antalet medarbetare uppgick till cirka 3 000. I Sverige har Onninen cirka 300 medarbetare runt om i landet och under 2014 omsatte bolaget cirka 1,5 miljarder kronor.

Vi ska börja få ut vår logotype mer och bygga upp vårt varumärke för att locka nya kunder. Vi vill förstärka för de kunder som redan är kunder och även attrahera ny personal. Sist men inte minst göra de som jobbar hos oss ännu stoltare avslutar Jonas Redin, marknadschef på Onninen AB.12436477_10153314597367544_1450776100_o

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kontakta oss

Namn:

E-post:

Telefonnummer:

Intresserad av:

Meddelande:

Nyheter

  • Vinst för Sverige!

    Grabber fick utmärkt TV exponering i VM kvalmatcen mot Frankrike!

  • Succé för skidornas världscup.

    Höga tittarsiffror på Skidspelen i Falun!

  • EM handbollen på hemmaplan.

    Stort intresse för svensk handboll.