Skidor, Dam, VŠrldscupen, Falun, 15 km klassisk stil
Skidor, Dam, VŠrldscupen, Falun, 15 km klassisk stil
_OB_3731
_OB_3731
Fotboll, Allsvenskan, AIK - DjurgŒrden
Fotboll, Allsvenskan, AIK - DjurgŒrden
20160126-14
20160126-14
Handboll, EM, Dam, Slovenien - Sverige
Handboll, EM, Dam, Slovenien - Sverige
MTdec1004
MTdec1004
Skidor, Dam, Världscupen, Falun, 15 km klassisk stil
Skidor, Dam, Världscupen, Falun, 15 km klassisk stil
Sve Ryssland Kährs
Sve Ryssland Kährs

Referenser

Thermia AB » Lars Gyllander, Thermia AB

Lars Gyllander, Thermia AB

Thermia AB

– Arenareklam är ett bra och kostnadseffektivt media och ett utmärkt komplement till vår övriga marknadsföring. Vi behöver inte sammankopplas med någon specifik idrott, förening eller ort utan här får vi hjälp med att synas på de evenemang som TV-sänds – alltifrån matchsammandrag i Sportnytt/Sportspegeln till helsända evenemang från diverse idrotter.

MarknadsTaktik har lång erfarenhet och god kunskap inom området och ett stort kontaktnät vilket besparar oss mycket tid. Vi slipper utvärdera varje enskilt projekt och kan istället med trygghet överlämna det totala ansvaret till MarknadsTaktik. De hjälper oss även med framtagningen av våra reklamskyltar och alla transporter till och från respektive idrottsarena.

Arenaexponeringen upplevs väldigt positivt såväl internt som externt. Inom företaget skapar vi en vikänsla och samhörighet som är väldigt betydelsefull för oss alla i det dagliga arbetet. Utåt sätt så bidrar den i allra högsta grad till att öka kännedomen om våra produkter, den främjar och bidrar givetvis även till att alla våra återförsäljarled ska öka sin försäljning av våra produkter.

Vi har samarbetat med MarknadsTaktik sedan många år tillbaka och är väldigt nöjda med deras professionella agerande, alltifrån utbudet av TV-sända idrottsevenemang till de placeringar vi erhåller på respektive arena.

Vi får ofta frågor och kommentarer från människor i vår omgivning som sett vårt varumärke i TV: Jag såg Er på TV igår, Är ni med överallt? Hur kan ni vara med på alla idrottsevenemang? Kommentarer som dessa är ett bra kvitto på att vi valt rätt leverantör av arenareklam och jag kan starkt rekommendera MarknadsTaktik till andra företag som nu söker ett kostnadseffektivt sätt för att öka sin varumärkeskännedom i Sverige.

 

Weber AB »

Marith Harén, Weber AB

Weber AB

Vi har under flera år haft kontakt med Taktik och när vi fick nya ägare i Saint Gobain som ville att vi skulle bygga varumärket Weber var vårt val på samarbetspartner inte svårt.

Påtagligaste effekten är att vi exponeras i de största TV-kanalerna varje dag. Korta och långa sändningar från all idrott med de återkommande repriserna morgon, middag och kväll har varit mycket framgångsrik.

Taktiks professionella agerande mot oss som kund har underlättat vårt arbete inom området avsevärt.

Våra förväntningar har med råge uppfyllts. Vi får fortlöpande kommentarer från kunder på hur vi lyckas vara med i TV med Weberreklamen så frekvent!

XL-BYGG AB » Erik Öhlin, XL-Bygg AB

Erik Öhlin, XL-Bygg AB

XL-BYGG AB

XL-BYGG är ett relativt nytt varumärke i Sverige och för att få en hög kännedom behöver vi frekvent varumärkesexponering och då är TV-sända sportevenemang ett utmärkt alternativ ihop med alla andra övriga marknadsaktiviteter vi gör.

Att samarbeta med MarknadsTaktik har inneburit att vi på ett kostnadseffektivt sätt kunnat få en bred synlighet på ett mycket smart sätt jämfört med att vi skulle förhandlat och verkställt allt själva.

Kontakta oss

Namn:

E-post:

Telefonnummer:

Intresserad av:

Meddelande:

Nyheter

  • Swegon satsar på TV!

    Swegon laddar sitt varumärke med TV sänd toppidrott!

  • Vinst för Sverige!

    Grabber fick utmärkt TV exponering i VM kvalmatcen mot Frankrike!

  • Succé för skidornas världscup.

    Höga tittarsiffror på Skidspelen i Falun!