SYNSAM satsar på TV sänd sport!

Intensiv storsatsning på svensk elitidrott bidrar till SYNSAM´s expansion och ökade varumärkeskännedom. Genom direktsänd sport får SYNSAM ut sin nya varumärkesprofil under många timmar till en stor miljonpublik. – Med strategiska placeringar och noggrant övervägda evenemang ska vi nå ut frekvent till Sveriges befolkning under hela 2016. Det handlar inte bara om TV-timmar utan antalet TV tittare och målgruppen är minst lika avgörande för de val av evenemang som vi kommer att placera SYNSAM på kommenterar Thomas Kalmér ansvarig för SYNSAM´s arenareklaminvestering.

12436501_10153314598227544_838936869_o

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SYNSAM går in målmedveten varumärkessatsning där TV-exponering bidrar.

Kontakta oss

Namn:

E-post:

Telefonnummer:

Intresserad av:

Meddelande:

Nyheter

  • Nyförvärv till Taktik!

    Förstärkning på säljavdelningen!

  • Caverion tillbaka!

    Förnyat uppdrag ska positionera Caverion i TV under 2018.

  • Fortsatt ökning för TV exponering och sponsring.

    Ett kvitto på hur svenska företag värderar TV exponering och sponsring.